25 Ocak 2008 Cuma

gerçek yaşanmış olay

ANNE HAKKI ÖDENMEZ( Bir genç kızın hikayesi)

iste bende geldim su yalan dünyaya anne.gözümü actigimda ilk seni gördüm ilk senin kokunu hissettim ve ilk senin kollarinda kimsede bulamadigim huzuru buldum anne.o sicacik gülüsünü benden hic esirgemedin.yürümeyi,gülmeyi hatta konusmayi sen bana ögrettin.hatirlarmisin ilk "anne" diyisimde sevincinden gözlerinden yaslarin aktigini?ben daha cok iyi hatirliyorum,biliyorum ozamanlari daha cocuktum ama yinede annem oldugun icin o gözlerindeki mutlulugu asla unutamam.agladigimda sen benim yanimdaydin,geceleri ise hic uyumaz basimda bekler sacimi oksardin anne.okula sirf yalniz gitmeyim diye sen benim ellerimden tutar okula götürüdün sonra yanagima sicacik bir öpücük kondururdun.ben gelene kadar pencerenin önünden ise hic ayrilmazdin.yavas yavas büyümege basladigimda daha cok endise ederdin.bana kizdiysan bile oda sirf beni sevdigindendi iste ben onu anlamadim anne.benim iyiligimi istedigini ise gec anladim.suan yanimda olsan,esgisi gibi oksasan bagirip cagirsan ben yine mutlu olurum anne. bana haytin iyiligini ögrettin,kötülügünü ise sen gittikten sonra fark ettim.biliyormusun benden cok uzaktasin yanimda olmasan bile inan senin yüregini o anne sicakligini halen hissediyorum.kokun ise burnumda tütüyor.yolda yürürken nezaman anne cocuk görürsem,kor ates gibi yanar su yarali yüregim ve aklima sen gelirsin,hani ben düstügümde hemen beni kollarina alir bagrina basardin ya?sonra basimi oksarken orada senin sicakligini hissederdim.simdi ise düstügümde ne beni kolllarina alan var nede beni bagrina basip sacimi oksayan anne.su yalan dünyada beni yalniz biraktin ben simdi ne yaparim annem?kimin yaninda huzur nese bulurum?senin yerin asla dolmazki.hergece allaha dua ediyorum,rüyama gir diye.sen yukarda mutlusn ya ben burda?senin hasretinle bogusuyoruzm,hasretin yakiyor su canimi anne,biliyorum beni herzaman yukardan korudugunu ama yinede,seni öyle özlüyorumki icin icin agliyorum.senden son istegim ise,bana hakkini helal et ve inan anne sunu gecte olsa anladimki hakkin asla ama asla ödenmez..

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

[Resim: hepsiiiiiiii3ro.gif]