25 Ocak 2008 Cuma

DOĞUM GÜNÜ İLE İLGİLİ ŞİİRLER

DOĞUM GÜNÜ HEDİYEM



İki tel ağarmış saçım,
Birkaç damla gözyaşım,
Uğruna harcanan hayatım,
Sana, doğum günü hediyem...

Uykusuz geçen gecelerim,
Gerçekleşmeyen hayâllerim,
Karşılıksız kalan bu sevgim,
Sana, doğum günü hediyem...

DOĞUM GÜNÜMDE


Doğum günümde bana, ararmışsın hediye,
Sevince boyanayım, seni; bana getir de...
Çoğaltıp mutluluğu, tutuşup da el ele,
Sevince boyanayım, seni; bana getir de...


Ev, araba istemem, neymiş altın, pırlanta...
Çiçek bile olmasın, sakın ha! kucağında
Sevgini sun cömertçe, yürek sıcaklığında...
Sevince boyanayım seni; bana getir de...

Hangi değer karşılar merhaba diyişini? ...
Sakın sürpriz olmasın, haber ver gelişini!
Kapıda karşılayıp,o sıcak gülüşünü...
Sevince boyanayım, seni; bana getir de...

Bana çektirdiğin çileler,
Yıktığın pembe hayâller,
Kırdığım şişeler, kadehler,
Sana, doğum günü hediyem...

Beni, bıraktığın için üzgün,
Ecelin gelsin, doğduğun gün,
Hatıralardan, bir demet hüzün,
Sana, doğum günü hediyem...

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

[Resim: hepsiiiiiiii3ro.gif]